Unban-hakemus

Saitko bannit syyttä? Valitukset tänne kiitos.

Unban-hakemus

ViestiKirjoittaja N1TRO_PvE » 08 Loka 2017, 20:47

Pelinimeni: N1TRO_PvE.

Bannien syy: hacks(no fall).

Olin nauttimassa hyppimisestäni, kunnes yhtäkkiä porttikielto tuli. Ansaitsen porttikiellottomuuden, sillä vastikään aloitin peluun ja porttikielto on muutenkin aiheeton, koska minä en hacks!
Avatar
N1TRO_PvE
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 8
Liittynyt: 08 Loka 2017, 20:39

Re: Unban-hakemus

ViestiKirjoittaja Ovara » 08 Loka 2017, 22:48

Juu elikkäs..

Itse talolta alas hyppimisessä ei mitään vikaa ole, mutta ku yrittää falldamagen kiertää nii se on vähä eri juttu. Sua sinne katolle takas teleporttas meijä anticheatti ku se ei oikeen tykkää siitä että sitä yritetään huiputtaa. Paikalla oli kaksi adminia silminnäkijöinä, joten turha väittää vastaan.

Bännien jälkeen voi tulla kokeilemaan pelaamista iha ilman niitä hackejä. :)


Edit: Ja vaikka me ihan yks kerrallaan nää bännit katotaan nii se sun kaveris (mustasitruuna) lentely siinä vieressä ei kauheesti auttanu.
Orsku on b0ss
Avatar
Ovara
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 78
Liittynyt: 04 Maalis 2016, 18:54
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unban-hakemus

ViestiKirjoittaja N1TRO_PvE » 09 Loka 2017, 13:52

En mitenkään kiertänyt falldamagea. Eikä minua sinne katolle takaisin teleportannut se teidän anticheatti, vaan ihan itse olin asettanut kotipisteen sinne. :D

Yritin vain ajan kuluksi saada mcmmohon acrobatiaa lisää. Minulla ei ole tarvetta hackkeihin, sillä olen kokenut pelaaja. :)
Avatar
N1TRO_PvE
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 8
Liittynyt: 08 Loka 2017, 20:39

Re: Unban-hakemus

ViestiKirjoittaja N1TRO_PvE » 10 Loka 2017, 12:15

Olisi varsin virkistävää, jos vihdoin vastaisitte ja poistaisitte aiheettoman porttikieltoni. ;)
Avatar
N1TRO_PvE
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 8
Liittynyt: 08 Loka 2017, 20:39

Re: Unban-hakemus

ViestiKirjoittaja Ovara » 10 Loka 2017, 12:38

Olishan tossa selityksessä järkeä jos me ei paremmin tiedettäis. Harmi vaan, että me nähdään kyllä millon pelaajat asettamaansa kotipisteeseensä menee ja sinun siirtyessä maasta katolle et sinne /home komennon avulla mennyt.
Orsku on b0ss
Avatar
Ovara
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 78
Liittynyt: 04 Maalis 2016, 18:54
Paikkakunta: Helsinki

Re: Unban-hakemus

ViestiKirjoittaja N1TRO_PvE » 10 Loka 2017, 14:34

Ovara kirjoitti:Olishan tossa selityksessä järkeä jos me ei paremmin tiedettäis. Harmi vaan, että me nähdään kyllä millon pelaajat asettamaansa kotipisteeseensä menee ja sinun siirtyessä maasta katolle et sinne /home komennon avulla mennyt.


En käsitä tätä, sillä en missään vaiheessa ole käyttänyt häcks (nofall), saati mitään muutakaan huijausohjelmaa! Olitteko te itse katsomassa minun täysin asiallista talon katolta alas hyppelyä vai joku muu ylläpitäjä(t)?

--

Kerron nyt, miten muistan asian menneen: Minä odottaessani ystävääni puheluun hyppelin hänen talonsa katolta alas. Kokeilin, että saako tällä tavalla mcmmo:hon lisää turhaa acrobatic-leveliä, sillä xp-gain-ääni tyydyttää minua suuresti. Asetin kotipisteen talon katolle, jotta pystyn hyppimään mahdollisimman nopeasti. Siinä sitten nälkäpalkki kului ja kävin /spawn:lla täydentämässä sen välillä. Taidan tietää, miksi näytti siltä että käytin nofall-huijausohjelmaa. Kun putosin talon katolta, vahingossa /hometin takaisin ylös juuri ennen kuin osuin maahan.

Ja tosiaan ystäväni kertoi, että hän vähän nyt kokeili häcksejään, josta todella paheksun häntä. Miten se kuitenkaan liittyy minuun?

En pysty teitä tämän enempää vakuuttamaan. En hölmöile palvelimellanne, sillä juuri löysin sen ja se on juuri semmoinen mitä olen etsinyt jo kuukausia. Harmillisesti se loppui pikaisesti näin erikoisesti. Toivoisin porttikiellon poistamista, sillä en tehnyt todellisuudessa mitään väärää (enkä tee jatkossakaan) ja haluan pelata palvelimellanne.
Avatar
N1TRO_PvE
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 8
Liittynyt: 08 Loka 2017, 20:39

Re: Unban-hakemus

ViestiKirjoittaja Pilzu » 14 Loka 2017, 12:59

Pomppimistasi oli seuraamassa Ovaran lisäksi minä, ja olen Ovaran kanssa samaa mieltä tuosta sun touhustasi. Selityksesi on hieman hajanainen, koska /home komentoa et ole pudotessasi katolta tehnyt, vaan vasta kun olet kuollut pudotukseen.
Joten tällä kertaa unbanneja ei sinulle tai kaverillesi myönnetä, tulette sitten bannien jälkeen rehdisti pelailemaan ja seikkailemaan, siihenkään nyt ei ole enään järin pitkä aika :)
-Tähän joku sellainen kooli sinneeraus~p3-
Avatar
Pilzu
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 12
Liittynyt: 07 Kesä 2016, 22:25
Paikkakunta: Kouvola

Re: Unban-hakemus

ViestiKirjoittaja N1TRO_PvE » 15 Loka 2017, 00:27

Pilzu kirjoitti:Pomppimistasi oli seuraamassa Ovaran lisäksi minä, ja olen Ovaran kanssa samaa mieltä tuosta sun touhustasi. Selityksesi on hieman hajanainen, koska /home komentoa et ole pudotessasi katolta tehnyt, vaan vasta kun olet kuollut pudotukseen.
Joten tällä kertaa unbanneja ei sinulle tai kaverillesi myönnetä, tulette sitten bannien jälkeen rehdisti pelailemaan ja seikkailemaan, siihenkään nyt ei ole enään järin pitkä aika :)


No, voi helvetti! Olette niin valitettavan vajaita :( :lol:
Avatar
N1TRO_PvE
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 8
Liittynyt: 08 Loka 2017, 20:39

Re: Unban-hakemus

ViestiKirjoittaja N1TRO_PvE » 15 Loka 2017, 00:29

Ette valitettavasti selkeästi ansaitse minua. Tämä johtuu siitä, ettette tämmöisiä yksinketaisuuksia näe.
Avatar
N1TRO_PvE
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 8
Liittynyt: 08 Loka 2017, 20:39

Re: Unban-hakemus

ViestiKirjoittaja emmi891 » 18 Loka 2017, 10:06

Emme ansaitse (emmekä välttämättä halua) pelaajaa joka haukkuu administon vajaaksi? Kyllä kuollessasi teit /home komennon, jotta pääsit jatkamaan pomppimista, mutta muuten tuossa hyppimistouhussa ei mitään järjenhäivää ollut.

Myös kaverisi lähetti viestiä, että "olen syytön", eikä todellakaan kertonut että "hän nyt vähän kokeili häcksejään"

Porttikielto pysyy loppuunsa asti näiden viestienkin perusteella. Emme ansaitse sinua. Ihmiset ovat joskus yksinkertaisia ja niin on tämä palikkapelikin. :)
Avatar
emmi891
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 233
Liittynyt: 02 Maalis 2016, 19:22
Paikkakunta: Jyväskylä

Seuraava

Paluu Bannit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron