[EHDOTUS] Kaupan luominen torin ulkopuolella

Ideat, ehdotukset ja servuun liittyvä muu keskustelu

[EHDOTUS] Kaupan luominen torin ulkopuolella

ViestiKirjoittaja Glafuski » 01 Elo 2017, 23:59

Minun mielestäni olisi hyvä, jos pelaajat voisivat perustaa omia kauppoja torin ulkopuolella. Tämä edistäisi sitä että pienet kylät olisivat myös kasvava alusta ja ihmiset voisivat käydä kauppaa varmemmin.
Glafuski
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Elo 2017, 23:51

Re: [EHDOTUS] Kaupan luominen torin ulkopuolella

ViestiKirjoittaja emmi891 » 04 Elo 2017, 23:54

Kauppa-arkkuja on tarjottu pari mappia sitten kylille, mutta valitettavasti tähän mappiin mahdollisuutta ei ole tulossa. Kylien kaupat vähentävät torien vuokraamista.
Avatar
emmi891
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 233
Liittynyt: 02 Maalis 2016, 19:22
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: [EHDOTUS] Kaupan luominen torin ulkopuolella

ViestiKirjoittaja iso-karhu » 06 Elo 2017, 02:22

Ei siitä mitään tule jos kauppoja on ympäri karttaa. Hintavertailu on/ois ihan mahdotonta. Nykyinen systeemi on hyvä. Viime kartassa kojut ei aina olleet kovin kovassa suosiossa mutta nyt niiden suosio on kasvanut mikä on hyvä asia.
"Lähti suvi, lähti talvi, vaan ei lähde Laiska-Jaakko".
[Survival] [MVIP]HakkuTyyppi: sit ku vuonna 2019 ihmiskunta on tuhonnut itsensä. kalat nouevat evoluution myötä maalle... pyörillä!
Avatar
iso-karhu
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 38
Liittynyt: 07 Joulu 2016, 23:08
Paikkakunta: Oulu

Re: [EHDOTUS] Kaupan luominen torin ulkopuolella

ViestiKirjoittaja SpringLions » 21 Elo 2017, 11:22

Itse olen sitä mieltä, että ellei torilla myy pilkkahintaan, ei ole melkeinpä mahdollista tienata kojun hintaa takaisin. Kuitenkin tori on hyvä juttu, sillä kukaan ei ole koko aika huutamassa chatissa: "Tulkaa mun kodille tääl on kauppa!" Myyntiarkuissa huono puoli on kanssa se, että torien käyttö vähenisi, peräti loppuisi.
*Haters Hate, Lovers Love, Cats Cats*
Avatar
SpringLions
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 55
Liittynyt: 27 Loka 2016, 17:50

Re: [EHDOTUS] Kaupan luominen torin ulkopuolella

ViestiKirjoittaja VillepeeveepeEE » 21 Syys 2018, 15:11

Glafuski kirjoitti:Minun mielestäni olisi hyvä, jos pelaajat voisivat perustaa omia kauppoja torin ulkopuolella. Tämä edistäisi sitä että pienet kylät olisivat myös kasvava alusta ja ihmiset voisivat käydä kauppaa varmemmin.

Minun mielestänikin tämä nykyinen kauppa systeemi on hyvä koska on kivempaa kun kaikki pelaajien kauppaamat tavarat Löytyvät samasta paikasta t.Muna
[*]JEe e e eeeee e e e ee e e e ee e e e [*]
VillepeeveepeEE
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 3
Liittynyt: 09 Heinä 2018, 00:08
Paikkakunta: Munamaailma


Paluu Seikkailumaahan liittyvä keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron