Undertale/Undertale AU

Täällä keskustellaan muista peleistä kuin MineCraftistä esimerkiksi Day Z Counter-strike

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Cindy_ » 31 Joulu 2016, 17:50

Vähänkö on hiano Pj :D En oo kyl kuullu Ink!Fresh!Sansistä, haluukko pistää kuvan :3 Ja joo Fell!Papyrus on aika kova tyyppi :3 Se yks comic dub on paras joka meni jotenkin näin:

Papy: Sans omg What is that?

Sans: Its a cat boss, its a freaking cat!

Papy: But why does it make that face?

Jaj jtn turhaa kakia :3 Mut toi on iha paras ja iha paras on Us Papy :D lulz.

Blue: Papy why does everyone call you a carrot?

Papy: I dont know. I quess i just dont carrot all :333333
Fuhuhuhuu! We are going to be BESTIES!!!
Avatar
Cindy_
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 20
Liittynyt: 21 Joulu 2016, 19:05

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Carrot Papyrus » 31 Joulu 2016, 18:24

Ne on kivoja kyl. :D Tos sun kuvassa huomasin ton UF Papyruksen sillee vaa ">:I" :D

Paper Jam's Daycare dubit on just hyviä :DD Mulla on tullu mielee joku jänskä jutska jossa ois niinku "Fresh's Daycare" sitte tällee... Fresh: *huomaa kakan lattialla* Uhm...Who pooped on the floor?!?
Kinder!PJ: *Tulee vaa silmät kiinni hymyillen ja hyräillen* Hmm hm hm hm hmmm... Fresh: JAMMY WATCH... Kinder!PJ: Whoa! *liukastuu kakkaan* Fresh: out... Kinder!PJ: *tuijottaa Freshiä selällään maaten lattialla vaa sillee "o_ o"* Fresh: *huoh* *vie Jammyn kylpyyn* You need to look where you're going...

Toi siis on ollu mulla mielessä :DD
Avatar
Carrot Papyrus
Foorumiaktiivi
Foorumiaktiivi
 
Viestit: 293
Liittynyt: 24 Kesä 2016, 14:08

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Carrot Papyrus » 31 Joulu 2016, 18:28

Ink!Fresh!Sans on siis tässä.
Avatar
Carrot Papyrus
Foorumiaktiivi
Foorumiaktiivi
 
Viestit: 293
Liittynyt: 24 Kesä 2016, 14:08

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Cindy_ » 01 Tammi 2017, 12:23

Ink!Fresh!Sans on iha paras x3 Ja siis ooks ite keksinyt Freshs Daycaren vai onko se joku jo keksitty juttu? Iha paras! x3 Ja siis kuuntelen iha kokoajan tätä biisii: https://youtu.be/N5us9TwHyeU Iha paras osaan sen ulkoa x3 Se on mulla loputtomalla toistolla tos mun vieres c: Ainiin tajusin just et ku pälätin aiemmin jotain Paletesta ja Gothista...... Onko Palette niinku Inkin ja Dreamin laps!?i... Whaaat x3 Olin iha varma et se olis Bluen ja Inkin.... Vaikka ei ne kyl yhteen sovi. Ja sit Goth on niinku Geno!Sans ja Reaper!Sans.... Mut jos Ink ja Error..... wut!? Kyl mää niinku Reaper x Genon tajuun mut miks Ink ja Dream? Ja luen iha sikana kaikkii fanfictioneita netistä so like :3 + Oot tällähetkel ainoo tyyppi jonka tiiän joka ees on kuullut Undertalesta x3 Et joo jee.... Ja mä haluisin alkaa piirtää jtn undertaleen liittyvää mut en osaa x3
Fuhuhuhuu! We are going to be BESTIES!!!
Avatar
Cindy_
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 20
Liittynyt: 21 Joulu 2016, 19:05

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Carrot Papyrus » 01 Tammi 2017, 13:59

En oo siis ite keksiny, mut mul vaa siis tuli mielee se ihme tapahtuma. :D En siis tiiä Ink x Dreamia oikee, mutta Ink x Blue, ne vaa menee sekasi ku kaikist niist puhutaa. :D Dreamillä ei taida olla oikee mitää shippejä. :D
Avatar
Carrot Papyrus
Foorumiaktiivi
Foorumiaktiivi
 
Viestit: 293
Liittynyt: 24 Kesä 2016, 14:08

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Carrot Papyrus » 04 Tammi 2017, 04:52

Joo...en kyl tiiä mitä Freshin silmille on tapahtunut, mutta ainaki keskeytti puheeni tos allekirjoituksessa... ja tässä tulee viesti Freshiltä:

-BRAH
Avatar
Carrot Papyrus
Foorumiaktiivi
Foorumiaktiivi
 
Viestit: 293
Liittynyt: 24 Kesä 2016, 14:08

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Cindy_ » 04 Tammi 2017, 15:16

Om im soooo sad luin jus maailman surulisimman fanfictionin :_: So sad :_: Siis niinkun siin on Pj ja Fresh ja sit lyhyesti sanottuna::

Pj tykkää Freshinstä mut se ei uskalla sanoo sitä ja sit Fresh vie Jammyn illalliselle ja sit jotain et kun Fresh ei voi tuntea tunteita (wut?) Niinku esim iloa tai surua niin sit sillä o joku virus tai jotain ja se tartuttaa sen tahallaan Jammyyn ja sit kaikki on niin surullista ja sit Fresh valtaa Jammyn ruumiin ja se ottaa sen sielusta energiaa ja kaikkee ja sit voi ei Jammy! :(

Liiaan surullista ;-;
..........Anyways jos oikeesti pitäis määritellä kuin hulluna oon Undertaleen 1 - 10 niin oisin 99999999999...... Yay ;3 Kuunteleks sä jtn Ut:en liittyvää musaa ja mitä? Mä kuuntelen eniten niit eri versioita niiden Theme songeista.... AINIIN! Luin hiljattain toisenkin Fanfic:in. Sen nimi on Gold iha paras... Se on UF Sans x Reader tarina siitä kun UF Monsterit vapautu maan alta. Aika raaka jos multa kysytään ja tykkään enemmän US Papyrus x UF Sans shipist mut hyvä silti :3
Fuhuhuhuu! We are going to be BESTIES!!!
Avatar
Cindy_
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 20
Liittynyt: 21 Joulu 2016, 19:05

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Carrot Papyrus » 04 Tammi 2017, 19:07

En mie hirveesti sillee kuuntele niit, mut mun mielest on aika ärsyttävää katot vaa sillee "Oi, Underfell compilationvideo, jes" sitte yhtäkkii keskel videoo siel onki joku vitsin UF Paps x UT Sans ,_,...

Mun lemppari Sansit ois varmaa Fresh, PJ, Blueberry, Dream, Ink, Palette, Goth, Reaper/Death, Geno ja sit tietty Fell. :3 Sit tiiäks ton Comic Papyrus? o_O se on joku Sans ja Papyrus niinku yhdistelmä.
Ja sit toi Neko Sans? Tiiäks sen? Siit on myös Papyrusversioita ja muita versioita. Sit tiiäks Science!Sansin ja Gaster!Sansin aka. G! ?
Avatar
Carrot Papyrus
Foorumiaktiivi
Foorumiaktiivi
 
Viestit: 293
Liittynyt: 24 Kesä 2016, 14:08

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Cindy_ » 04 Tammi 2017, 21:48

Mun top 10 lempi sansia on:

1. Classic!Sans
2. Fresh!Sans
3. Ink!Sans
4. Ink!Fresh!Sans
5. Dream! & Nightmare!Sans
6. Blueberry!Sans
7. Fell!Sans
8. Reaper!Sans
9. Kinder!Sans (iha paras x3)
10. Cross!Sans

Ja sit Hmm.... Tiiäks sen tunteen ku etit jtn kivaa fanfictionia jota lukee ja sit sielt tulee joku LEMON XDD Ei näin! Ja mun lempi AU on ehdottomasti Underswap (Jos Undertalee ei lasketa) En tiiä miks mut se on vaan jotenki niin paras c: Ja jos saisit päättää et kuka Undertalen hahmo oisit niin mikä oisit? Mää oisin Sans koska laiskuus :3 Ja en oo kuullut Comic Papyruksesta enkä Neko Sansista ainakin luulen niin.... Mut Sience!Sans ja Gaster!Sans on tuttuja x3
Fuhuhuhuu! We are going to be BESTIES!!!
Avatar
Cindy_
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 20
Liittynyt: 21 Joulu 2016, 19:05

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Carrot Papyrus » 05 Tammi 2017, 19:46

Jos saisin päättää mikä oisin, oisin ehkä Muffet, koska sil ei oo shippejä, ja jos shippejä ei laskettas, ni sit Papyrus koska öö...En tiiä. :D
Avatar
Carrot Papyrus
Foorumiaktiivi
Foorumiaktiivi
 
Viestit: 293
Liittynyt: 24 Kesä 2016, 14:08

EdellinenSeuraava

Paluu Muut pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron