Uuteen mappiin liittyen...

Ideat, ehdotukset ja servuun liittyvä muu keskustelu

Uuteen mappiin liittyen...

ViestiKirjoittaja SpringLions » 23 Joulu 2017, 16:02

Hei! Mä ajattelin sitä mapin vaihosta.
Mulle muistu mieleen eräitä nimeltämainitsemattomia pelaajia jotka
teki vanhaan mappiin aivan jäätävän siistejä rakennelmia!
Mutta...

Vaikka kukaan ei ymmärrä mitä tarkoitan, silti survia kierrellessä olen nähnyt kohtia, joista maasto on tuhottu totaalisesti. Onneksi eläimiä sentään spawnaa. Muistaakseni, resurssi oli resurssien keräilyyn tarkoitettu? Ja sellaaset mukulakivest tehdyt 5x10 kuutiot ei oo kauhee kivaa koristetta, u think so?

Ymmärrän et kaikki ei oo EndCy:n tai TheTouho10:n tai Loggan tai muiden tasosii rakentajia, mutta silti nään tosi paljon sellasta ku lentelen. Tää on nyt aika valitusta, mut toivoisin, et uudes mapis yritetää pitää se siistinä?

Kerrankin kävin yhen mukulakivikasan luona jota oli vähä suurennettu dirtillä ja siin oves luki Varasto.
Voisitteko iha vaikka miun mieliks tehä varastonne maan alle? :3 tai luolii? Tai talon kellariks tai jotain sillä ne ei oo kauhee kivoi? :D

Mut tää ei nyt siis tietenkää tarkota et musta kaikkialla on niitä, mutta yllättäävn usein niitä on. Voisin tässä mapin lopuksi mainita minusta koko mapin oman suosikkini:
Se on Kontu. Loggalaterin tekemä hobittikylä. Itselläkin siellä asunto.
Niin millitarkasti tehty. Aivan täydellistä työtä, pisteet loggalle.

Mä taas kirjottelen turhii, pitäis lopettaa, mut myös oon huomannu sellasii "hienoja" kivitorneja. Se on sellai pieni kivitorni, joka on alhaalta talo. Siitä lähtee tavallaa jättisavupiippu mut vaa 2-4block kokone leveydelt/ympärysmitalta. Yläpäässä sitten jäätävän kokone pallo jonne vie tikkaat. Tällaasetki aika tyhmii miusta :/ anteeks valitus

Harley kiittää ja kuittaa!
*Haters Hate, Lovers Love, Cats Cats*
SpringLions
Peruskäyttäjä

Paluu Seikkailumaahan liittyvä keskustelu