Undertale/Undertale AU

Täällä keskustellaan muista peleistä kuin MineCraftistä esimerkiksi Day Z Counter-strike

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Cindy_ » 10 Tammi 2017, 19:45

Omg Papyrus noooo :3333 Ja siis jee haluuks pistää Neko Sansista kuvan? Yay :D Ja comic Papyrus..... Omg :D Ja juu jee :3 Ja jos saisit olla se ihminen joka tippuu sinne "Mt. Ebotin ihmeelliseen maailmaan" niin niinku mihinkä AU:hun halusit joutua? Mä haluisin Underswappiin, Underfreshiin, Dancetaleen tai sit Underfelliin :D
Fuhuhuhuu! We are going to be BESTIES!!!
Avatar
Cindy_
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 20
Liittynyt: 21 Joulu 2016, 19:05

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Carrot Papyrus » 12 Tammi 2017, 23:17

Mie haluisin samoihi kun sinä mutta...Underfellin tilalle Outertale koska en varmana mee tappeluareenapaikalle :DD Ja juu, voinpi laittaa Neko Sansista kuvan :3
Avatar
Carrot Papyrus
Foorumiaktiivi
Foorumiaktiivi
 
Viestit: 293
Liittynyt: 24 Kesä 2016, 14:08

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Carrot Papyrus » 12 Tammi 2017, 23:22

Sitteh..Chara on kyl aika paha, mutta joissakin videoissa ja Underswapissa se ei ole paha (ainakaan NIIIIN paha) mikä on varmaa monstereiden mielestä hyvä :3 Sitte löysin jonku vähä kökkääntyneen Blueberry Neko Sans piirustuksen tuolt kuvista. Ja tein myös Charan jonkuaikaa sitten. :3
Avatar
Carrot Papyrus
Foorumiaktiivi
Foorumiaktiivi
 
Viestit: 293
Liittynyt: 24 Kesä 2016, 14:08

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Cindy_ » 14 Tammi 2017, 21:52

Aiks fancyi :3 Oon kyl nähny neko sanssin jossain... Ja se biisi: I rip him into pieces, this is my chocolate bar on hyvö :3 Ja haluisin mennä siks Underfelliin koska VETÄISIN KAIKKII TURPIIN!?! :33 Ja sit ois kiva tehä omat nettisivut jos puhuu kaikest undertale jutuist ku tääl ei oo oikeen ku mä ja sä x3 Lol... Ja oon niin pahoillani jos oon välil vähä offline koska on iihan hirveesti hommaa :C Mut joo yritän selvitä tästä työmäärästä x3 Ois kyl varmaan kiva opetella joskus piirtämään c: Ehkäpistän jonku kuvan jonnekkin joskus.. Ja ooks nähny onepunch man friskin? x33
Fuhuhuhuu! We are going to be BESTIES!!!
Avatar
Cindy_
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 20
Liittynyt: 21 Joulu 2016, 19:05

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Carrot Papyrus » 15 Tammi 2017, 14:38

Oon mä kai sen jossaa videossa nähny ja ei se mitään ettet oo aktiivinen aina, koska en mäkää x3
Ja jos näkisin Charan ni öööh...emt. Ois varmaa aika kivaa jos niinku oikees elämäs ois se MT. Ebott ja sit sielt ne monsterit vapautus maanalta :D Sitte kävis varmaa tällee: *Nukut yöllä ihan rauhallisesti...*
Papyrus: NYEH!!!!!!*täysiä tietenkin huudetaan että varmasti saataisiin kaikki hereille* GREETINGS HUMANS!!!!!! Undyne: *ottaa talon syliinsä ja ravistelee* NGAAAAHH!!! Mettaton: *heti rakentamassa lavaa ja showpaikkoja ja muita ja tehtaita...* Sans:*syö ketchuppia uuden Grillbyn luona...*
Että sellasta... :DD Minkäköhän näkönen ois OuterGaster!Sans? :D Ja jos joutuisin Underfelliin varmaa kokoaika spämmäisin jtn "act, compliment" "mercy, spare" "mercy, flee" ja sit Floweyn kanssa varmaa keskustelisin jtn xd Ja sitte pitäs vapauttaa ne monsterit sielt. Mut Genocidea en VARMASTI vetäis D: :D
Avatar
Carrot Papyrus
Foorumiaktiivi
Foorumiaktiivi
 
Viestit: 293
Liittynyt: 24 Kesä 2016, 14:08

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Cindy_ » 17 Tammi 2017, 14:54

Omg paras biisi ewer: https://youtu.be/HnLdQR36AqI
Ja siis öö meen kans sellaseen laulukilpailuun ja mun pitää valita sine biisi ja harjotella ja sit pitäis säveltää ja sanoittaa biisi ja kuvata siitä musavideo yhtä toista kisaa varten joten on vähän hommaa ja tos ei ollu läheskään kaikkee mut ... juu. Ja jos saisit valita niin oisitko (Undertale) Gaster, Sans vai Papyrus?
Fuhuhuhuu! We are going to be BESTIES!!!
Avatar
Cindy_
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 20
Liittynyt: 21 Joulu 2016, 19:05

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Cindy_ » 29 Tammi 2017, 17:09

Ok elipäätin just äsken et on ollut liian kauan siitä ku pistin tänne viimeks viestii joten tässä tulee: Onko sulla sovellus nimeltään Undertale Amino? Mulla on ja siis tää on ihan mahtava! Kaikki UT fanit eripuolilta maailmaa säätää samassa sovelluksessa! Ihan mun paikka :3 Linkkaan tähän muuten parhaan videon ikinä: https://youtu.be/JxtpKo2rvos Iha paras :33 Ja sit täss on toinen: https://youtu.be/wRSsz1JWiaE että joo ei oo aikaa kirjotella enempää joten meen ny mro~ :3
Fuhuhuhuu! We are going to be BESTIES!!!
Avatar
Cindy_
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 20
Liittynyt: 21 Joulu 2016, 19:05

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Carrot Papyrus » 14 Maalis 2017, 21:28

Oon ollu ihan liian kauan poissa (Soriiii!!). En oo vaa jaksanu kirjottaa hirveest. :I

Mutta...Tiiäks ton ton ton...Mettaton ton ton...Sen videon missä Frisk ei osaa sanoo Mettaton mutta sanoo sitten Ton-Ton? :D Se o kiva video. Sit se kuva missä US!Papyrus hukkuu melkee tacoihin. :D
Ja yks kivoista ku Sansit (Fell, Blue ja Comic) tekevät toistensa veljillensä lounaan, R.I.P Bluen tunteet lopussa. (R.I.P = Rest. In. Pasta) Muute, miks Underfellissä kaikki on kauheen äreitä? Samoin SwapFellissäkin vähän? Ja sit tiiäkkö ton Chesstalen? Se on jännä, oon kuullu vaa Chesslovanian tai Megalovanian siit ja nähny kuvan. Ei mulla oo Aminoa. Sit ne ihmisversiot niist Undertale/Undertale AU hahmoist on jänniä. xd
Avatar
Carrot Papyrus
Foorumiaktiivi
Foorumiaktiivi
 
Viestit: 293
Liittynyt: 24 Kesä 2016, 14:08

Re: Undertale/Undertale AU

ViestiKirjoittaja Cindy_ » 08 Touko 2017, 19:26

Sorih, oon pitänyt vähän taukoa tässä viestiketjussa, joo oon nähny aikalailla kaikki jutut mitä tohon viime juttuus listatsit :3 Oon lukenut viime aikoina ihan sikana sans x frisk fanfickejä, en tiiä miks. Pitää kirjottaa tänne useammin. Sit on yksi sellainen sans x female!reader jota rakastan, löytyy jos meet archive of our own:iin ja kirjotat hakuun TheNinjaMouse. Sillä on sellanen tarina nimeltä Its not too late. En haluu spoilata mitään, ite vaan tykkään ihan sikana. :D
Fuhuhuhuu! We are going to be BESTIES!!!
Avatar
Cindy_
Peruskäyttäjä
 
Viestit: 20
Liittynyt: 21 Joulu 2016, 19:05

Edellinen

Paluu Muut pelit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron