Esittele itsesi

Kuka olet, mistä tykkäät?

Esittele itsesi

ViestiKirjoittaja emmi891 » 04 Maalis 2016, 04:00

Mukavaahan se olisi tietää minkälaista porukkaa serverillämme pelaa. Voit kertoa itsestäsi juuri sen mikä hyvältä tuntuu (kuitenkaan ketään loukkaamatta). Huomioi, että tarkoituksena ei ole myöskään kirjoittaa koko elämänkertaasi vaan mukava lyhyt esittely itsestäsi. Aloitanpa ketjun itsestäni.



Olen siis Seikkailumaan omistaja ja ylläpitäjä. Pelinimestä emmi891 arvattakoot myös oikea nimi Emmi ja ikää löytyy kuudetta kertaa 21 vuotta (laskekaa sitten mitä se tarkoittaakin). Olen pelaillut koko pienen ikäni ja varmaan pelailen vielä loputkin siitä. Minulla on mies, mutta ei omia lapsia vaikka servulla äitihahmo olenkin.

Olen harrastanut jo yli 5 vuotta frisbeegolfia ja rakkauteni lajiin näkyy myös servun spawnin frisbeegolfratana. Työtä olen tehnyt koko ikäni erilaisten ihmisten parissa. Nykyään tämä punapää tosiaan pyörittää omaa servua töidensä ohella. Pienempänä tyttösenä minulla oli lemmikkinä kanoja ja kaneja. Minulla on kaksi isoveljeä. Tykkään kukista, jäätelöstä ja suklaasta. :3
Avatar
emmi891
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 233
Liittynyt: 02 Maalis 2016, 19:22
Paikkakunta: Jyväskylä

Paluu Esittele itsesi

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron